مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 12:252023-12-27پزشكي

کیفیت و سلامت آب شرب آستارا تحت کنترل است/ اصلاح شبکه آب باغچه سرا


مدیر امور آبفای آستارا با اینکه آب شرب آستارا یکی از باکیفیت ترین آب های کشور است گفت: نظارت بر کیفیت و سلامت آب شرب آستارا به صورت شبانه روزی انجام شده و تحت کنترل و مراقبت است.

- ایسنا/گیلان مدیر امور آبفای آستارا با اینکه آب شرب آستارا یکی از باکیفیت ترین آب های کشور است گفت: نظارت بر کیفیت و سلامت آب شرب آستارا به صورت شبانه روزی انجام شده و تحت کنترل و مراقبت است.

امین شهری سا در گفت وگو با ایسنا با اشاره به کیفیت بسیار خوب آب آستارا و مراقبت کامل از آن اظهار کرد: آب شرب شهرستان آستارا یکی از بهترین آب های آشامیدنی کشور بوده و کیفیت آن به لحاظ بهداشتی مورد تایید است.

وی با بیان اینکه بخش آبفای شهرستان آستارا بیش از 49 هزار مشترک دارد افزود: مجموعه امور آبفای آستارا همواره برای تامین آب شرب مردم تلاش شبانه روزی می کند و با اطمینان به مردم آستارا اعلام می شود که آب مصرفی آنها کاملا سالم بوده و هیچ نگرانی درباره آب مصرفی این شهرستان وجود ندارد.

مدیر امور آبفای آستارا با تاکید بر اینکه تامین، تولید و توزیع آب کار بسیار سختی بوده و نیاز به همت وافر و مستمر دارد و ما همواره در این رابطه در تلاش هستیم گفت: جمعیت شهر آستارا در تعطیلات نوروزی و ایام تابستان بیش از سه برابر می شود و با افزایش جمعیت شناور، پیک مصرف آب در این شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت و سلامت آب شرب آستارا تحت کنترل است/ اصلاح شبکه آب باغچه سرا

کیفیت و سلامت آب شرب آستارا تحت کنترل است/ اصلاح شبکه آب باغچه سرا